אודותינו

חברת Benda היא הנציגה הרשמית בישראל של מותגים בינלאומיים מובילים, ביניהם:

Western-Digital, TP-link, SanDisk, XBOX, Logitech ,Uniview ועוד...

ומפיצה מגוון מוצרים חדשניים ואיכותיים מתחומי הטכנולוגיה ה-IT, התקשורת, ה-Gaming וציוד היקפי בתחום המחשוב והאבטחה. בנוסף לפעילות היבוא, השיווק וההפצה החברה שמה דגש רב על מתן שירות ותמיכה למוצרים המסופקים על ידה לנוחות לקוחותיה.

מאז החלה את פעילותה בשנת 1982, בהובלת המייסד והמנכ"ל מרדכי בן-דוד, Benda צברה מוניטין, הן במגזר העסקי הן הפרטי, כמפיצה של מוצרים המאופיינים בחדשנות טכנולוגית, אמינות ואיכות גבוהה.

בין סיפורי ההצלחה של החברה הוא מותג הבית SilverLine, אשר הפך למותג ידוע ואיכותי, המעניק ללקוחות את התמורה הגבוהה ביותר עבור כספם במגוון רחב של קטגוריות. כל מוצרי SilverLine מיוצרים במפעלי הייצור המתקדמים בעולם ועומדים בתקני האיכות המחמירים של Benda .

כיום, Benda מעסיקה למעלה ממאה עובדים ב-6 מחלקות שונות. ל- Benda בסיס כלכלי איתן והיא נמנית עם החברות המובילות בתחום.

מערך לוגיסטי מתקדם

בעקבות מגמת הצמיחה הנמשכת, העתיקה החברה את פעילותה למרכז לוגיסטי מתקדם ועצמאי המשתרע על שטח של כ-6,000 מ"ר בעמק חפר, אשר פועל לנוחות לקוחותיה. מרכז הפעילות החדש בעמק חפר כולל מבנה עצמאי המשרת את כל זרועות החברה, לרבות מחסן מתקדם ומערך הפצה רחב היקף. כל אלה הותאמו למגמת ההתרחבות של החברה הודות לביקוש הרב למוצרים המסופקים על ידה.

כך למשל המחסן החדש, נועד לייעל תהליכי קבלה ואספקה של מוצרים בהיקפים גדולים באמצעות מערך לוגיסטי מתוכנן היטב וצוות עובדים מקצועי ומיומן. תכנון המחסן, לרבות דרכי גישה, פריקה והטענה של צי המשאיות, אוטומציה ובקרת תהליכים באמצעות תוכנות ייעודיות, כולם כאחד נועדו לספק מענה מהיר, יעיל ואיכותי לצורכי הלקוחות שלנו.

את הצלחתה זוקפת Benda לזכות עובדיה, רבים מהם בעלי ותק רב שנים, המקפידים להיות קשובים וערניים לצורכי הלקוחות, למגמות ולהזדמנויות ייחודיות המתהוות בשוק.

שירות ותמיכה

Benda נותנת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ומפעילה מערך נציגי שירות מקצועיים לטובת מתן שירות יעיל ואיכותי ללקוח.

החברה מעמידה לרשות לקוחותיה:

מעבדה מתקדמת המתופעלת ע"י צוות טכנאים מיומן ומעמידה את הלקוח במרכז.

מערך שירות לקוחות ותמיכה באמצעות האתר ובטלפון באמצעות call center מתקדם לצורך ניתוב ומענה מהיר .

Benda מיישמת הלכה למעשה את מדיניות "המוצר החליפי" במקרים רבים ולעיתים, לפנים משורת הדין, תספק Benda ללקוח מוצר חליפי עד תום הבדיקה/התיקון- כל זאת בכדי שהלקוח ימשיך ליהנות משימוש רציף במוצר.

מדי יום נרתמים כל עובדי החברה במלוא המרץ כדי לספק מענה מהיר, איכותי ומקצועי בכל פניית לקוח.

החזון

Benda מעמידה לנגד עיניה את טובת הלקוחות והמשתמשים הסופיים ובשל כך, מעניקה חשיבות עליונה לטיב ולאיכות המוצרים שהיא משווקת. חזון החברה הוא להמשיך ולהוביל בתחומים בהם היא מתמחה, תוך הרחבת מגוון המוצרים והציוד שהיא מייבאת ומפיצה ובנוסף, להפוך לשחקן מוביל בתחום ה- vertical markets באמצעות מגוון פתרונות טכנולוגיים ייעודיים בתחום התקשורת וה-IT, כל זאת תוך הקפדה על מוצרים איכותיים ואמינים, רמת שירות בלתי מתפשרת ומתן תמיכה מקצועית למשתמשי קצה.