
תקנון DJI
הכנסת מוצר למעבדה
הכנסת מוצר למעבדה כרוכה בעלות של 150 ₪ עבור הבדיקה.
מוצר אשר נפסלה לו האחריות מכל סיבה שהיא או שנכנס מסיבה שאינה קשורה לנושא אחריות יחוייב בעלות בדיקה של 150 ₪.
ישנה אפשרות לאסוף \ לשלוח חזרה ללקוח את המוצר במשלוח עם שליח – עלות שליחה לכל צד הינה 50 ₪ . במידה והמוצר נשלח תחת אחריות לא תחול עלות המשלוח על הלקוח.
חשוב לדעת- במידה ונפסלה האחריות מכל סיבה שהיא או שהמוצר הגיע עקב סיבה שאינה קשורה לאחריות המוצר ישנה עלות של 50 ₪ לכל כיוון עבור המשלוח.
באיסוף מוצר מהלקוח האחריות על אריזה ראויה של המוצר חלה על הלקוח בלבד!
מוצר תחת אחריות פטור מתשלום עבור בדיקה \ תיקון ודמי משלוח.
נהלי עבודה
- קבלת תשובה \ אבחון בעיה לגבי מוצר שנכנס למעבדה – עד 7 ימי עסקים.
- זמני איסוף \ משלוח מהלקוח – עד 7 ימי עסקים לכיוון.
עלות שעת עבודת טכנאי 150 ₪. - לאחר שלקוח קיבל הצעת מחיר ואישר המשך תיקון יהיה מחויב לשלם את אשר סוכם בתום התיקון.
- לא יצא מוצר מהמעבדה לפני הסדרת תשלום.
- מקרה של פתיחת קריאה מול היצרן בסין בנושא אחריות או תיקון כרוך בשיתוף פעולה מלא של הלקוח והעברת הנתונים הרלוונטים לנציג המטפל.
- משך הטיפול במקרה של קריאה מול היצרן עלולה להימשך מעל 21 יום.
הכנסת מוצר למעבדה
- לקבלת אחריות על מוצר יש להגיע עם חשבונית קניה.
- ללא הצגת חשבונית קניה לא תינתן אחריות על מוצר.
- לא תינתן אחריות על מוצר שיגיע ללא מספר סיראלי.
- על רחפנים ניתנת אחריות של שנה לפי הנחיות יצרן.
- על רחפן מסוג TELLO ניתנת חצי שנה אחריות יצרן.
- על סוללות ניתנת אחריות של חצי שנה לפי הנחיות יצרן.
- על מצלמה/ גימבל של רחפן ניתנת חצי שנה אחריות יצרן.
- הפעלת רחפן בניגוד להנחיות \ הוראות יצרן עלולה להוות גורם לפסילת אחריות.
- אין אחריות על נזקים פיזיים לרחפן.
- עדכון תוכנה וכיולים אינם נושא הקשור לאחריות.
החלפת \ החזרת מוצרים
- לא תינתן אפשרות החזרה או החלפה למוצר שנפתח.
- החלפת מוצר נתונה לשיקול דעתו ולאישורו של מנהל הסניף.
- החזרה \ זיכוי על מוצר בהצגת חשבונית בלבד ובאישורו של מנהל הסניף.
- זמן זיכוי במקרה של החזרה עד 14 ימי עסקים.