תמיכה

כחברה המחויבת בראש ובראשונה לשביעות רצון לקוחותיה, Benda רותמת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ומפעילה מערך נציגי שירות מקצועיים לטובת מתן שירות יעיל ואיכותי ללקוח.

החברה מעמידה לרשות לקוחותיה:

  • מעבדה מתקדמת המתופעלת ע"י צוות טכנאים מיומן.
  • יעוד חלק משמעותי מהאתר לטובת תמיכת לקוחות, הכולל:
  • הפעלת אחריות יצרן במהירות וביעילות באמצעות האתר,הורדה עצמאית של דרייברים, עדכוני תוכנה ומדריכים למשתמש.
  • הפעלת מערך שרות לקוחות ותמיכה באמצעות האתר ובטלפון באמצעות call center מתקדם לצורך ניתוב ומענה מהיר
מעבדה מתקדמת המתופעלת ע"י צוות כחלק מהמדיניות, המעמידה את הלקוח במרכז,
Benda מיישמת הלכה למעשה את מדיניות "המוצר החליפי" - במקרים רבים, ולעיתים לפנים משורת הדין, תספק Benda ללקוח
מוצר חליפי עד תום הבדיקה/התיקון-כל זאת בכדי שהלקוח ימשיך להנות משימוש רציף במוצר.

מדי יום נרתמים כל עובדי החברה במלוא המרץ כדי לספק מענה מהיר, יעיל ומקצועי לכל פניית לקוח.

שירות לקוחות, מעבדה, תמיכה טכנית

טלפון: 0732-660-699
פקס: 0732-864-959
איסוף מוצר ומסירת מוצר לבדיקה (אין התחייבות לבדיקה במקום)
טלפון: 0732-660-699
מיקוד:3877701
שעות פעילות:

חנות נתניה- מעבדת רחפנים מוסמכת DJI
טלפון: 0732-660699 שלוחה 1
כתובת: המחשב 1 נתניה.
שעות פעילות:
א-ה: 09:00-17:00
יום ו': 09:00-12:00

מעבדת התיקונים והשירות לטלפונים NEFFOS

רחוב נחלת יצחק 38, תל אביב
טלפון: 03-3725113
פקס: 03-6060124
דוא"ל: Service.getcell@getcell.co.il

להפעלת אחריות כנס לאתר: getcell.co.il/respons4
או שלח SMS עם המילה “אחריות” ל- 052-9992909


שירות ותמיכה למוצרי הגיימינג של מיקרוסופט

טלפון: 1809-213326

שירות ותמיכה Serv Pro – מסכי AOC ו- PHILIPS

http://www.srvpro.com/