תקנון DJI

הכנסת מוצר למעבדה
* הכנסת מוצר למעבדה כרוכה בעלות של 150 ₪ עבור הבדיקה. 
* מוצר אשר נפסלה לו האחריות מכל סיבה שהיא או שנכנס מסיבה שאינה קשורה לנושאאחריות יחוייב בעלות בדיקה של 150 ₪.
* ישנה אפשרות לאסוף \ לשלוח חזרה ללקוח את המוצר במשלוח עם שליח – עלות שליחה לכל צד הינה 50 ₪ . במידה והמוצר נשלח תחת אחריות לא תחול עלות המשלוח על הלקוח. 
חשוב לדעת- במידה ונפסלה האחריות מכל סיבה שהיא או שהמוצר הגיע עקב סיבה שאינה קשורה לאחריות המוצר ישנה עלות של 50 ₪ לכל כיוון עבור המשלוח. 
* באיסוף מוצר מהלקוח האחריות על אריזה ראויה של המוצר חלה על הלקוח בלבד!
* מוצר תחת אחריות פטור מתשלום עבור בדיקה \ תיקון ודמי משלוח. 
נהלי עבודה 
* קבלת תשובה \ אבחון בעיה לגבי מוצר שנכנס למעבדה – עד 7 ימי עסקים. 
* זמני איסוף \ משלוח מהלקוח – עד 7 ימי עסקים לכיוון. 
* עלות שעת עבודת טכנאי 150 ₪. 
* לאחר שלקוח קיבל הצעת מחיר ואישר המשך תיקון יהיה מחויב לשלם את אשר סוכם בתום התיקון. 
* לא יצא מוצר מהמעבדה לפני הסדרת תשלום. 
* מקרה של פתיחת קריאה מול היצרן בסין בנושא אחריות או תיקון כרוך בשיתוף פעולה מלא של הלקוח והעברת הנתונים הרלוונטים לנציג המטפל.
* משך הטיפול במקרה של קריאה מול היצרן עלולה להימשך מעל 21 יום. 
אחריות 
* לקבלת אחריות על מוצר יש להגיע עם חשבונית קניה.
* ללא הצגת חשבונית קניה לא תינתן אחריות על מוצר. 
* לא תינתן אחריות על מוצר שיגיע ללא מספר סיראלי.
* על רחפנים ניתנת אחריות של שנה לפי הנחיות יצרן. 
* על רחפן מסוג TELLO ניתנת חצי שנה אחריות יצרן.
* על סוללות ניתנת אחריות של חצי שנה לפי הנחיות יצרן.
* על מצלמה/ גימבל של רחפן ניתנת חצי שנה אחריות יצרן. 
* הפעלת רחפן בניגוד להנחיות \ הוראות יצרן עלולה להוות גורם לפסילת אחריות.
* אין אחריות על נזקים פיזיים לרחפן. 
* עדכון תוכנה וכיולים אינם נושא הקשור לאחריות. 
החלפת \ החזרת מוצרים
* לא תינתן אפשרות החזרה או החלפה למוצר שנפתח. 
* החלפת מוצר נתונה לשיקול דעתו ולאישורו של מנהל הסניף. 
* החזרה \ זיכוי על מוצר בהצגת חשבונית בלבד ובאישורו של מנהל הסניף. 
* זמן זיכוי במקרה של החזרה עד 14 ימי עסקים.